24.3.2010

I'm gonna get ya!

Tästä tulee nyt superpinnallinen valitusitkuraivariMÄHALUUNNNNMÄHALUUUUUUUUUUN -postaus, mutta ON HEI SEN ARVONEN se haluttu asia! Nimittäin tämä:

Oi kyllä! Tätä mekkoa oon himoinnu siitä asti ku Garden Collectionista tuli ekat promokuvat nettiin, haluantahdonnytheti. H&M:n verkkokaupasta mekko myytiin loppuun nopeemmin ku kerkes kissaa sanoa, ja melkein häpeen tunnustaa että hain tätä eBayta myöten (ja olin valmis maksamaan törrrrrrrrrrrrrkeen hinnan, valitettavasti kuitenkin tuplahinta menee jo munkin sietokyvyn yli...). Aamupäivällä marssin pala kurkussa Selloon kysymään onko tää mekko jo valikoimissa vai jo loppuunmyyty ja mua infottiin, että tää tulee vaan pariin kauppaan myyntiin. Siispä puhelin kauniiseen käteen ja soitto liikkeeseen, tää tulee perjantaina myyntiin ja voitte muuten olla aivan sataprosenttisen varmoja että mä oon siellä ovella kyynerpäät ojossa hakemassa tätä mekkoa. Tällästä ihastusta en oo aikoihin kokenut ja apua, entä jos en saa tätä tai vielä hirveempää - entä jos se malli ei sovi mulle?! IIK!

Nyt odottelen tässä sit sydän kurkussa perjantaita, wish me luck :)

1 kommentti:

  1. onnee mekon kans! toi on kyl kiva :'o ei voi mitänn ku palkkapäivä on joskus ikuisuuden päästä, mun mahollisuudet tais mennä siinä :'(

    kerro sit miten kävi! saatan eksyy tänne uudelleenki

    VastaaPoista