11.3.2010

I've been served!

Heippa!

Tällä kertaa palailen haasteen kanssa, Ritu haasto mut tähän aikoja sitten ja oon vaan lykänny tulosten esittelyä vaikka kuinka pitkälle... :D

Eli säännöthän on seuraavat:

-Valitse yksi nettikauppa ja kokoa sieltä vaatekollaasit sekä arkeen, että juhlaan (mä huijasin ja käytin Polyvorea)
-Esittele tuotokset blogissa ja haasta viisi bloggaajaa samaan hommaan

Ja sitten siihen pääasiaan, eli tässä kollaasit!

 

                                                 Neule - Marc by Marc Jacobs
                                                 Toppi - Kiki de Montparnasse
                                                 Hame - Miss Selfridge
                                                 Ballerinat - Elie Tahari
                                                 Laukku - Marc Jacobs
                                                 Aurinkolasit - Burberry
                                                 Koru - Giles & Brother




                                                  Toppi - Acne
                                                  Leggingsit - L'Agence
                                                  Laukku - Smythson
                                                  Kengät - Alexander McQueen
                                                  Korvikset - Oasis

Tässä juhlasetissä ajoin enemmän takaa sellasta baarijuhlapukeutumista, kuten varmaan huomaa :D Oon superhuono pukeutumaan "oikeaan" juhlaan, ihan kiva että ens viikonloppuna olis häät ja mulla ei oo mitään vaatteita tietenkään. Onneks kyseessä on astetta rennommat naimisbileet, joten en ota mitään ylihirveetä stressiä siitä! Hmm, ja selvästikin mulla on menossa sininen kausi kun tuli tollanen setti. Harmi että harvemmin löydän kaupoista täydellisen sävystä sinistä...

Näistä menneistä päivistä mulla on vaan sen verran sanottavaa, että menoa ja meininkiä on riittäny. Lisäks oon alkanu epäilee itteeni tässä yliluonnollisessa cooliudessa A:n suhteen. Pelottaa, että jossain vaiheessa iskee katumus/ymmärrys/ikävä, ja että se iskee KOVAA. Mulla ei oo aikaa sellaseen tänä keväänä, ei nyt kun koulu pitää hoitaa ja duunit ja pääsykokeet ja kaikki. Hui.

Viikonlopusta en ees meinaa kertoa, yli meni taas ihan riittävästi ja alan pikkuhiljaa pelkäämään omaa bilekäytöstä koska mulla ei oo mitään hajua mistä se johtuu. Koskaan ennen mulla ei oo ollu näin pitkiä putkia kerrallaan joka viikonloppu bilettämistä ja joku mua ahdistaa mutta en vaan saa selvää, että mikä :D Rasittavaa.

Tämäpä tästä, huomenna lisää! Haasteeseen haastan kaikki lukijat joilla on oma blogi :)

EDIT: tekstihän on julkaistu 14.3.2010 vaikka aikaleima muuta väittääkin. Mikään ei nyt onnistu! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti