19.3.2010

It's official!

Ai mikäkö on virallista? No se, että jos tän talven meno jatkuu tulevaisuudessa niin meitsistä on ens syksynä jäljellä vaan kaunis muisto Suomen maaperällä. Australia, here we come!


Voisin vähän käydä leikkimässä hukkuvaa tuolla Bondilla, että saisin vähän lähempää kontaktia esimerkiks seuraaviin henkilöihin:


MMMM<3 Suosittelen lämpimästi kattomaan Jimiltä Rantavahteja ;)

Okei, Australia saattaa olla pientä liiottelua mutta Suomesta haluun pois joka tapauksessa. Normaalin talven jaksan kyllä hampaita kiristellen, mutta siinä vaiheessa kun lunta sataa senttitolkulla vielä maaliskuussa, on mun kärsivällisyys HYVIN VÄHISSÄ. Haluun päästä käyttämään ballerinoja ja kevättakkeja ja muita kivoja vaatteita jotka joutuu piilottamaan talvivaatteiden alle :(

Viime yönä lunta kiroillessa mietin tän kevään hektistä aikataulua ja tajusin, ettei mulla tosiaan oo aikaa tutustua saati sitten ihastua kehenkään. Tai no ois, jos voisin 100% varmasti sanoa että kaikki tulis menemään hyvin, mutta mun kohalla on ehkä enemmän sääntö ku poikkeus että sössin kaikki jutut totaalisesti :D Toisinsanoen mulla ei oo aikaa sydänsuruihin. Siinäkin mielessä siis ihan hyvä, että A:n juttu selvis jo nyt, koska myöhemmin keväällä on ihan liikaa muita hommia mitkä pitää hoitaa. Eli täten lupaan ja vannon juhlallisesti, että mä en koske miehiin pitkällä tikullakaan ennenku mulla on ylioppilaslakki päässä!

Tänään ohjelmassa Tiina ja yöelämä, tällä kertaa autolla ja limulinjalla koska huomenna aamulla pitää lähteä sinne Lappeenrantaan häihin. Just nyt on sellanen fiilis ettei jaksais lähteä illalla mihinkään, pitää viel konsultoida Tilliä ja kysellä sen fiiliksiä. Selvää (hehee!) on se, että tänä viikonloppuna EI vedetä perskännejä ja alkoholin vois muutenki jättää aika minimiin, poislukien tietysti onnittelumaljat häissä. Huomenna ei missään tapauksessa voi olla krapulaa, lupasin kummitädille auttaa sitä meikin ja kampauksen tekemisessä ja valitettavasti mulla on vielä tuoreessa muistissa eräskin Wanhojen meikki jota väänsin kädet täristen :D Pitää soitella sille vielä tänään ja kysyä millanen kampaus sillä on mielessä, mä oon nimittäin jo ottanu vapauden suunnitella vähän jotain ja kai mun on pakko kysyä siltä, että käykö se...

Mä painelen tästä tekemään ruokaa, hyvää viikonloppua! :)

Kuvat täältä, täältä ja täältä!

2 kommenttia:

  1. mut heeeei, täällä sataa ainakin tällä hetkellä vettä, vaikka onkin ihan super liukasta niin sehän on vaan hyvä, koska vesi sulattaa lumen nopeeempaaa :P
    Mä ainakin ihan innolla odotan jo kesää ja kohta masennun jos se ei tuu kun niin kovasti odotan :(

    VastaaPoista
  2. Joo mulle on ihan sama vaikka satais tauotta vettä kolme viikkoa, kuhan noi lumet sulais ja Vappuna pääsis Kaivariin istumaan ilman talvivaatteita :D

    VastaaPoista