4.3.2010

VERY good

Heipsanhei, edelleen tyytyväinen bloggaaja tässä kirjottelee! Toi parin päivän takanen ajatusmylly sai mun pään niin ihanan selväks että oksat pois, en oo pitkään aikaan ollu näin tyytyväinen mun elämään :) Tottakai haluun vieläkin lopettaa sinkkuelämän ja löytää jonkun kivan pojan, mutta en jaksa enää pakkomielteillä A:ta.

Tän lopputuleman ja vähän muidenki juttujen kunniaks mun oli pakko, siis ihan PAKKO, rikkoa shoppailukieltoa yhden Vero Modan Very -malliston hameen verran. Ja se on ihana. Ja siihen sai kaupanpäälle sen Pulse Vibration mikälie -maskaran, jota mun on pitäny kokeilla jo pienen ikuisuuden :D Ja periaatteessa näitä shoppailuja ei lasketa, koska ne menee edellisen kuun rahoista. Hah.

(Tässä välissä yritin ettiä kuvaa siitä hameesta, eipä sitä tietenkään löydy mistään netistä... prkl. Kuvaan sitten hameen huomenna ihan itse in action.)


Tänään ois sitten vuorossa kauan odotettu Pitbullin keikka The Circuksessa! JIPPIIIII! Tarkottaa sitä, että kohta pitää kömpiä suihkun kautta meikkaamaan ja laittamaan hiukset, eikä kiinnostais yhtään syystä että mulla on niska niin kipeä, etten taivu kihartamaan taaimmaisia hiuksia. Nice. Lihasrelaksantteja peliin siis! Huomenna luvassa siis keikkakuvia ja SE HAME!

Kuva täältä!

2 kommenttia: