23.3.2010

Changes

Noniin, paljon mielipiteitä jakanut valkoinen tausta sai nyt kyytiä! En oo ihan varma tykkäänkö tästä pilkullisesta mutta nyt se saa olla tossa vähän aikaa että hermot rauhottuu ennen uutta blogipohjan muokkausta. Jostain syystä se saa mun pään kiehumaan... Uusia ideoita ja mielipiteitä otetaan erittäin mielellään vastaan :D

Tää päivä on taas menny kivasti päänsäryn ja englantilaisen komediasarjan merkeissä kesää suunnitellessa, Lontooseen ois tarkotus päästä ja mietiskelin sellastakin, että vois vuokrata ison mökin kavereiden kanssa ja ottaa pienen breikin arjesta jossain korvessa. Kyllä, vanhuus koittaa. Mua ei nimittäin oo saanu mökille kirveelläkään vuosikausiin, tosin se saattaa johtua siitä että tarjolla ollut seura ei oikeen vastaa mun käsitystä kivasta mökkiviikosta (=siideriä ja ympärivuorokautista valvomista), sori isi<3 :) Välillä on kyllä kiva rentoutua perheenkin kanssa, mutta tästä kesästä tulee VILLI! (Tässä vaiheessa tajusin, että tää mun toivoma mökkiviikko ei ihan mee yksiin lauseen "musta on tulossa vanha" kanssa :D)

Äsken juttelin yhen vanhan kaverin kanssa ja voih. M osaa kyllä aina valita oikeet sanat mun piristykseks! Se valoi muhun vähän uskoa, että ehkä en ookkaan yksin koko loppuelämää vaikka nyt saattais tuntuakin siltä. Ihanaa kun on noin viisaita ihmisiä lähipiirissä :)

Tällä kertaa tällänen pikapäivitys ja loppuun vielä kysymys: nyt kun oon keränny kasaan huimat 12 lukijaa, haluisin tietää minkälaisia juttuja haluisitte lukea. Jatkanko samaa rataa ja kerron perusjuttuja omasta elämästä, vai jotain muuta? :)

1 kommentti:

  1. hii, ihana tausta :)
    mä ainakin tykkään lukea kun kerrot niin aidosti itsestäs ja muusta, sitä jos et lopeta voit lisätä mitä vaan :)) hihi

    VastaaPoista