15.11.2010

"Mä en juo enää IKINÄ..."

Syy miksi kolmannen päivän postaus siirty neljännen päivän aamulle on ihan yksinkertainen ja varmasti jokainen ymmärtää sen... MULLA OLI KRAPULA. Ja kun sunnuntaina kotiuduin Kouvolasta ja Porvoosta niin ainoo asia mitä pystyin tekemään oli maata sängyssä vaakasuorassa asennossa silmät kiinni kädet korvilla... Jes.

Niin hirvee kankkunen, etten eläessäni oo kärsiny mistään yhtä kamalasta. Joka paikkaa särkee, ja kun sanon että joka paikkaa, niin se todellakin tarkoittaa ihan jokaista kehonosaa ihokarvoista ja sisäelimistä lähtien. Lihaksista puhumattakaan.

Vieläkin heikottaa ja aamulla teki mieli vääntää itkua kun piti lähteä töihin. En voi juoda edes vettä ilman että tulee paha olo. Ja kellohan tosiaan lähentelee puolta päivää maanantaina, kun bileet oli lauantaina :D

Larskarina biletettiin siis mun serkun häitä ja hänen miehensä neljäkymppisiä yhdellä rytinällä, allekirjoittanut meni joukon jatkeena ja piti hauskaasukulaisten kanssa kunnes ei enää ollutkaan niin hauskaa. Note to self, punkkua (ja valkkaria) ja Cosmoja (sekä ihan paria muutakin drinkkiä...) ei kannata juoda sekaisin. Eikä ainakaan sellasia määriä mitä tuolla oli tarjoilla. Mä luulin että punaviinikrapula on joku urbaani legenda, mutta mä oon kyllä elävä todiste siitä että sitä se ei todellakaan ole.


Siis - syötiin hyvin, ruoka oli ihanaa, ja sen jälkeen kun vanhukset ja lapset lähti niin potkastiin bileet kunnolla käyntiin. Saatoin tavata yhen ihan sulosen pojankin khehe :D Ainoo vaan, että en varmaan antanu mitään kamalan loistavaa kuvaa itestäni, voin ihan rehellisesti myöntää et mua oikeesti kyllä hävettää enkä tiiä mitä hienoa siinä joskus muinoin on ollu että koikkelehtii tuhannen kännissä ympäri kyliä. Pitää vähän ryhdistäytyä... Muistakaa tytöt, että hienot neidit juo vaan sivistyneesti ja tiedostavat kokoajan mitä tekevät ;)

Oli hyvät juhlat, kivaa nähä sukulaisia pitkästä aikaa ja vielä noin kivoissa merkeissä :) Morsian oli kaunis ja sulhanen komea, kuvia en valitettavasti tällä kertaa laita mut hääpuku oli ihanaa sinertävänharmaata kangasta, olis kelvannu mullekki!

Mun on pakko nyt lähteä keittämään teetä ja kokeilla pystyisinkö jo syömään jotain, muistakaahan että punaviini on jonkun demonin keksintö ja sitä ei kannata juoda! Illemmalla tulee sit vielä nelospäivän postaus, stay tuned :)

P.S.  vielä monta päivää aikaa esittää kysymyksiä ihan mistä vaan! Ens sunnuntaina tulee vastauksia :) 

1 kommentti: