12.11.2010

Day 01 – Introduce yourself

Heippa :)

Oon Anne, 20-vuotias nuori nainen pääkaupunkiseudulta. Tällä hetkellä oon töissä puhelinvaihteessa, mutta tammikuun alussa lähden viideksi kuukaudeksi Islantiin au pairiksi!

Mun perheeseen kuuluu vanhemmat ja kaks pikkusiskoa, minä ja vanhempi pikkusisko asutaan isukin kanssa ja nuorempi pikkusisko asuu mamitsun luona Espoossa. Koirakin löytyy, 12-vuotias sekarotuinen terrieri jonka ego on ainakin nääääääääääääääni iso :D

Perheeseen kuuluvaks vois melkein laskea Tiinan, jonka kanssa ollaan oltu paita ja perse (romanttista!) oikeestaan siitä lähtien kun ekan kerran riipastiin yhdessä söpöt teinikännit lukion ykkösellä joku neljä vuotta sitten.


Vitsi että on vaikeeta tää esittely :(

Nojoo. Mun suuriin intohimoihin kuuluu shoppailu, sushi ja suklaa. En tykkää vihreistä tomaateista tai paprikasta, punaset ja keltaset maistuu paljon paremmalta :D


Mun unelmien poikamies on Ian Somerhalder ja hyvänä kakkosena tulee Kellan Lutz. Vampyyrit on siis nähtävästi lähellä sydäntä :)




Faktaa:

Synttärit: 21.10.1990
Siviilisääty: sinkku (valitettavasti, mutta aion hankkii islantilaisen muusikon rinnalleni)
Pituus: 166,5cm
Paino: liikaa, tykkään siitä suklaasta
Silmät: ruskeat
Hiukset: mustat, mutta luonnostaan ruskeat
Musiikillinen lahjakkuus: ei ole, jos lauantai-illan karaokea satunnaisissa kapakoissa ja autolaulantaa ei lasketa. Pienenä osasin soittaa Simo Siilin nokkahuilulla.
Liikunnallinen lahjakkuus: jos mahdollista, vielä huonommissa kantimissa kuin musikaalisuus.
Luonne: ailahtelevainen, todella temperamenttinen. Suutun helposti mutta pitkävihasuus ei kuulu mun huonoihin puoliin. Tykkään olla hyvissä väleissä kaikkien kanssa.

Lisäinfoa turhista ja tärkeistä asioista löytyy 100 faktaa minusta -postauksesta :)

Kuvat: we♥it

3 kommenttia:

  1. hei täähän on hauskaa! oppii tuntemaan vieläkin paremmin! :) odotan jo seuraavaa postausta!!!!

    VastaaPoista
  2. Jee hyvä että tykkäät :D Lutz <3

    VastaaPoista