28.11.2010

Pikkupakkaset ja Pottermanian toinen tuleminen

Heipähei. Mulla on vähän jäänyt haasteen tekeminen heitteille, syystä X. Ja se syy X on laiskuus. Mua ei kertakaikkiaan oo kiinnostanu tai inspannu kirjottaa yhtään mitään viimeaikoina, mutta katellaan jos vaikka nyt viikolla palaisin takas ruotuun ja jatkaisin 30 days -sarjaa :)

Oon taas törsäilly vähän rahaa, ostin uuden meikkivoiteen kun mineraalimeikit+pureva pakkanen+kuiva sisäilma ei oikein tehny hyvää mun iholle joka tällä hetkellä ripisee alas naamalta ja suurin osa poskipäistä ja silmäluomista löytyy nykyään mun sylistä... Käytin pari päivää alkusyksystä ostettua Lancômen Teint Idole Ultraa, mutta se alkaa olla jo liian tumma tähän talven kalventamaan pärstään joten siirryin sitten myyjän suosituksesta kaikista vaalaimpaan sävyyn mitä Stockalla myytiin ko. merkistä ja vaihdoin lennossa sitten vielä voidettakin! Viiskymppiä hujahti tällä kertaa Teint Miracleen jota tossa testailinkin jo Paulan naamalle ja yhdessä ihmeteltiin huuli pyöreenä, että mitä taikuutta ne oikeen siellä labrassa harrastaa, oli sen verran hyvää kamaa :D

Naaman kuivuutta ei ainakaan oo auttanu se niistämisen määrä mitä myös on tullu harjotettua tässä menneellä viikolla, sain C-vitamiinioverdoseista huolimatta flunssan ja viikonloppu meni siitä kärsien, missasin duunin pikkujoulutkin :( Kaverina oli Harry Potter, katsoin kaikki videolle tähän mennessä ilmestyneet leffat ja itkin vähän verta sen takia, että kahen viimesen leffan jälkeen kaik on mänt ja mulla ei oo enää mitään odotettavaa :( Muistan elävästi miten joskus kymmenen tai yheksän vanhana luin ekaa Potteria ja JUMALAUTA että pelotti kun Oraven päästä paljastu Voldemort :D Se oli eka kirja jonka luin yheltä istumalta kannesta kanteen, valvoin melkein koko yön ja sen jälkeen sit ruikkasin kaikki loputkin siihen mennessä ilmestyneet kirjat itelleni. Ekaa leffaa oltiin kattomassa jossain ennakkonäytöksessä ja mietittiin sillosen parhaan kaverin kanssa että "vähäX ollaa niiQ wanhoja pascoja" ku seittämäs kirja (saati sitten leffa) ilmestyy. Ja tadaa, kymmenen vuotta myöhemmin oon edelleen Potterfani ja leffojen innoittamana kaivoin mun hyvään säilöön laitetut kirjatkin esille!

Joskus sillon nuorempana mä en oikeesti tehny muuta ku LUIN, luin, luin. Jos en Pottereita niin jotain muuta, mutta kaikki noi kirjat oon lukenu moneen otteeseen, ensimmäiset viis reilusti yli kymmenen kertaa jokaisen ja kaks viimestä muutaman kerran, seiskan loppu aiheuttaa mulle edelleenkin sellasia tuskia etten pysty ilman riittäviä taukoja lukemaan sitä... Ekan kerran luin sen New Yorkissa hotellissa samalla kun kuuntelin yläkerran asukkaiden intiimiä kanssakäymistä ja silti ulvoin silmät punasena vikat 200 sivua :D

No mutta se siitä, seiskaleffaa en oo vielä käyny kattomassa (odottelen oikeeta seuraa) joten en haluu kuulla sanaakaan ennenku oon ite nähny sen!

Mitäköhän muuta... Oon alkanu taas biotiinikuurille ja kynnet on kasvanu piiiiiitkiksi, ja jos oikein tarkasti kattoo niin hiuksetkin on saattanut venähtää. Toiveajattelua tai ei, tykkään niistä silti :D En astu jalallanikaan kampaamoon ennen ku palaan islannista, näyttäkööt miten kamalilta vaan! Mulla on paha tapa aina antaa kampaajille vapaat kädet tai muuten vaan tyhmiä ideoita ja sit kärsin siitä - nyt haluisin taas kasvattaa pitkät hiukset joten en VOI mennä kampaamoon ja sanoa että tee mitä teet.


Tää kuva on otettu joidenkin itävaltalaisten lasten kouluprojektia varten, ne oli askarrellu maailman ja sitä sit lähetellään ihmiseltä toiselle ympäri maailmaa ja jokasen on tarkotus ottaa kuva siitä ja lähettää niiden opettajalle :) Huomaa myös kärsineet hiukset, nuhanenä ja mustat silmänaluset... Nukuin tänä viikonloppuna varmaan 25h eikä näy missään, prkl :D

Mulla on myöskin ihania suunnitelmia ens kesälle ja kaikki on enää rahotuksesta kiinni, nimittäin oon joskus Villeinä Teinivuosina tutustunu netissä yhteen kivaan jenkkipoikaan joka asuu New Yorkissa ja mietittiin tossa yks päivä että vois vaikka vihdoin nähä... Eli jos saan rahat (äiti...?) niin voisin vaikka lähteäkkin moikkaamaan Johnnya! Me suunniteltiin yhessä muunmuassa maailmanvallotusta ja saatettiin olla hieman etärakastuneitakin hihi <3 Ihana 16v-sinisilmä-Anne, missä olet ja voisitko tulla takaisin niin saisin ehkä joskus miehen?! Sinisilmäsyys kannattaa, kyynisyys ei.

Hyvää sunnuntai-illan loppua kaikille, ja tsemppiä alkavaan viikkoon :) Enää viis työpäivää ja sit on pitkä viikonloppu! JEEEEE! Pienet hurraa -huudot Itsenäisyyspäivälle, pitkät viikonloput on mun pelastus<3

7 kommenttia:

  1. Aw mahtavaa kuulla, etten oo ainut tyttö jolla on ollut joku etäihastussähkökpostisähellys jonku jenkkipojan kanssa! Ei hitto, ne oli aikoja ne... :D

    Ja btw, ihana kuvaus tuosta hotelliyöstä Potterin ja yläkerran naapureista. Naurattaa ihan sikana!!

    Hyvää viikkoa :))

    VastaaPoista
  2. Miks sun pitää meikata noita kulmia niin, että lopputulos on noita-akkaefekti?

    Sulla kulmat näyttää kauniilta ilman, että laitat niihin noin paljon väriä. trust me.

    VastaaPoista
  3. millaselle iholle suosittelet tota teint miraclea? käykö pintakuivalle iholle, joka kuitenkin rasvoittuu päivän mittaan? :)

    VastaaPoista
  4. Sanna: kiitos samoin :)

    Ano1: Kuvat vähän vääristää, tossakin on säädetty kontrastia sen verran että kulmat näyttää tosi tummilta. Todellisuudessa oon nyt yrittäny opetella meikkaamaan niitä vähän vaaleammin, ruskealla kynällä pensselin ja värin sijaan. Kiitos kuitenkin kehuista :)

    Ano2: Mulla on pintakuiva sekaiho ja sekä Teint Idole että Teint Miracle on toiminu tähän tosi hyvin kunhan vaan käyttää hyvää kosteusvoidetta alla! Mua henk. koht. ei haittaa se, että tätä käyttäessä naama alkaa pikkasen kiiltämään päivän mittaan, mutta sen saa kyllä helposti taputeltua pois kiiltopapereilla tai kivipuuterilla. Mieluummin näin päin, enemmän inhoon sitä että päivän päätteeks meikit on kerääntyny naaman kuiviin kohtiin... :D Ah, ja Miraclella tulee ihana hehku kasvoille, pieni määrä riittää koko naamalle (yks kokonainen pumppaus ja yks vähän alle puolikas riittää hyvin tasottamaan koko feissin ja siitä jää vielä ylimäärästä, jonka ite käytän "peitevärinä" silmänalusiin ja näpyille), ja se tuoksu on jotain aivan täydellistä myös :)

    VastaaPoista
  5. Oli pakko ettiä sellanen kuva missä kulmakarvat näkyy sellasina ku niitä nykyään yritän pitää, var så god:

    http://3.bp.blogspot.com/_WcF7Ax7Naeg/TAvJFkfX86I/AAAAAAAAAao/P3TEGQuCk1U/s1600/IMG_4963.JPG

    Mulla on kyllä paha tapa välillä ylipiirtää kulmat, mutta YRITÄN pysyä tossa ^^ tummuudessa :)

    VastaaPoista
  6. Tuo linkki ei aukee!:(

    VastaaPoista
  7. http://tyylitontaelamaa.blogspot.com/2010/06/lyyra-lipassa-elama-edessa.html

    Ton postauksen yhestä kuvasta oli kysymys, noista kaikista näkee aika hyvin mitä tarkotin :)

    VastaaPoista