29.9.2010

Alina is home!

Hän on täällä, hän on ihana, hän on täydellinen<3

Käytiin eilen Tiinan kanssa Ompussa pyörähtämässä kun en kertakaikkiaan jaksanut odottaa mun mekkoa enää yhtään päivää, vähän jännitin että onko pienempi koko sopiva ja kyllähän se oli - pituuden puolesta ei oo paljoo varaa kyykistellä, mutta ei olly kyllä siinä yhtä isommassakaan koossa eli tää on just passeli :) Töihin ja kaupungille mustien paksujen sukkisten kanssa, jos on joku vapaampi tilaisuus niin ihonväriset sukkikset ja mun Asialliset Shortsit toimii myös! Ihanan monikäyttönen vaate, lisää tälläsiä :D

Samalla Omppureissulla käytiin kiinalaisessa syömässä, oli ihan hitsin hyvää ruokaa naminam<3 Pikkuvisiitti kauppakeksuksen uuteen Vilaan oli myös onnistunu, ostin lämpimän kaulahuivin ja paksut sukkikset sekä pari korua mun lahjakortilla, ja koska en löytäny Vilan sivuilta mitään palautepostilootaa niin kerron sitten täällä, että palvelu oli ERINOMAISTA, todella ystävällistä ja kun jouduin kassakoneen tiltin takia vähän odottelemaan niin sain kaupan päälle vielä söpön Vilan muistikirjan :) Tää kohoo siis mun uudeks suosikiks Aleksanterinkadun liikkeen rinnalle, Kampin myymälässä ei oo ihan niin hyvää palvelua vaikka myyjät toki ystävällisiä ovatkin...

Tänään oli luonnollisesti pakko saada mekko ekakertaa päälle, ja kuten jo lupasin niin stailasin sen paremmin kuin Marimekko itse ;) Helmikorut jätin tällä kertaa kotiin, mutta korviin laitoin isot helmi(nappi)korvikset, hiukset ylös Pikkumyy -nutturalle ja jalkaan hajoamispisteessä olevat mustat korkkarit vuodelta yks ja kaks. Ne on tekonahkaa ja niin onnettomassa kunnossa, etten jaksa vaihdattaa edes korkolappuja, vaikka ne on ollu ihan loppuunkuluneet jo melkein vuoden... Operaatio järkevät mustat peruskorkkarit on ollu käynnissä jo ikuisuuden, mutta en löydä mistään kivoja. Pitäisköhän laittaa elämä risaseks ja ostaa ne ainoat jotka huolisin tällä hetkellä kaappiin, nimittäin nämä? ;) Ei, mieluummin kyllä säästän järkkäriin ja ostan viidenkympin kengät ku noi. Ehkä vielä joskus...

Tänään oonki ollu ahkera, oon jo ehtiny suututtaa äitin, tihrustaa muutaman kyyneleen, käydä töissä ja kaupassa, alottaa ruuan tekemistä ja vittuuntua jatkuvaan yskään, joka ei oo enää niin paha ku kolme viikkoa sitten, mutta ärsyttävä kuitenkin. Ja mähän en lääkäriin mee! :D Tää paranee vähän joka päivä, eikä mihinkään satu yskiessä joten mitä sitä turhaan terveyskeskuksen jonoja venyttämään. Mä oon nainen enkä mikään hiiri! Lisäks oon lukenu muutamaan otteeseen Nannan pulutarinan ja nauran sille joka kerta ihan kamalasti, anteeks mutta se on ihan tosi huvittava :'D

Onneks huomenna on jo torstai, sen jälkeen enää yks päivä että pääsen taas nukkumaan ja chillaamaan kotisänkyyn ku viikonlopun baarireissuki peruuntu laiskuuden takia. Onneks, mulla ei oo mitään mahollisuutta repiä itteeni sängystä ylös sen jälkeen kun siihen perjantaina kaadun :D Lauantaina olis kyllä ukin synttärit Koria-cityssä, pääsen moikkaa mummia ja ukia sekä Jullea jo kolmatta viikonloppua peräkkäin! :) Niin, ja kyllähän huomista piristää vielä ne muotiviikotkin, harmi että ohjelma kestää yhteentoista asti kun mun pitäis jo sillon olla untenmailla. Mitenköhän pitkään jaksan siellä roikkua? :D Siispä perjantaina viimeistään kuva siitä mekosta, kun kukaan ei tällä hetkellä oo mua kotona kuvaamassa!

2 kommenttia:

  1. olinki jo vähän hätäisesti pyytämässä kuvaa susta ja mekosta, kunnes pääsin loppuun ja luin vikan lauseen. Yritän malttaa odottaa ;)
    hyvä, että mun pulukatastrofista on jotain hyötyä, sun naurattaminen nääs :D

    VastaaPoista
  2. "perjantaina viimeistän kuva siitä mekosta" ??
    En näe mitään kuvaaa senkin huijari:(

    VastaaPoista