16.9.2010

Push it good

Uu beibe beibeee, get up on this, uuu, push it, push it real goooooood...

Ostin aamun kauppareissulla askillisen IFA-pastilleja ja hitto nyt en saa tota niiden mainoksessa soitettua Salt 'n Pepan biisiä pois päästä :D Damn. Tässä biisin tahtiin hetkuessa yritin kuvata teille mun uutta lettiä, mutta korvilla olevat luurit pilaa lookin melko hyvin haha... Ja koska nää koneet on jostain hyvin, hyvin kaukaiselta ajalta niin muistikorttia ei saa tökättyä suoraan mihinkään reikään eli kotiin jää niidenkin kuvien julkaisu sitten. Mut voin kyllä kertoa, että ne on peruspolkka -malliset, mustat ja tylsät. Niinku aina.

Profin Ellenin kanssa kyllä tultiin siihen lopputulokseen, että seuraavaks kokeillaan jotain IHAN MIELETÖNTÄ, lyhyttä, rokkia, pelottavaa :D Hui. Ainahan ne kasvaa takasin, ehkä.

                                                                            Kuva

                                                                             Kuva

Näiden lisäks oon ihastellu esimerkiks Agyness Deynin ja Pixie Geldofin hiuksia, ainoo mikä mua epäilyttää on se miten ne sopis vähän pyöreempään naamaan... Onneks isot korvikset on keksitty, silmämeikistä voi lähes aina tehdä tosi vahvan (lyhyiden hiusten kanssa melkein pakko) ja hei, mun uudessa pipossa lukee bad hair day ja sen voi iskeä päähän aina kun vitutaa liikaa! Seuraava kampaaja on siis varattu ja jos en jänistä niin marraskuun alussa palaan takas lyhyeen! O-ou :D

Huomenna kääntyis sit duunin jälkeen suunta kohti Lappeenrantaa ja Juleksen synttäreitä, löysin ihanan syystunikan Jullelle lahjaksi ja nyt vaan peukut pystyyn että mun vähän erikoinen maku lastenvaatteiden suhteen ei saa tätsyä ja sen miestä oksentamaan... Vähän jänskättää paljastaa lahja teille etukäteeen, mutta luulisin ettei Julia osaa vielä surffailla tänne ja pilata itseltään ylläriä. Toivottavasti ei osaa vielä ainakaan seitsämääntoista vuoteen. No mutta se tunika; käytiin Tillin kanssa eilen Kampissa pyörähtämässä ja tylsien beigejen ja baby pinkkien bodyjen jälkeen löydettiin itsemme Polarn O. Pyretistä ihailemassa tätä mekkoa ruskeena. Niin seiskytlukua, mun mielestä aivan ihanan uusretro<3

Mä hiippailen tästä lounaalle ennenku kuolen nälkään! Tein muutama päivä sit ihan ite kaalilaatikkoa ja tulos oli ihan oikeen kaalilaatikon makunen, joskin jopa mun makuun liian suolaton. Kaali vissiin vaatii mausteita vähän rankemmalla kädellä :D

4 kommenttia:

  1. MULLAKI ON BAD HAIRDAY PIPO :D tekis mieli laittaa se jokapäivä x)))

    VastaaPoista
  2. ÄLÄ :D hitto ku ei kehtaa töissä pitää hattua, se on niin ihanan lämmin ja sanomakin pitää paikkaansa :D

    VastaaPoista
  3. mäkin haluan bad hair day -pipon. tosin tartten semmosen jualattoman kokosen rastalätsän tapaisen, että saan tungetttua sen ihmisten lailla päähän, ettei ne hiukset näy :DD

    VastaaPoista
  4. Sun pitää nakittaa joku virkkaamaan sellanen :D Mä antaisin IHAN MITÄ VAAN että mulla olis sun hiukset!

    VastaaPoista