21.9.2010

Fuck you, fuck you, fuck you, you're cool, and fuck you, I'm out!

Tehdäänpä heti alkuun yksi asia selväksi.

Minä.

Vittu.

Vihaan.

Sadetta.

PERSE! Ekaa kertaa ties kuinka pitkään oon niin pahalla tuulella, että teki mieli tiputtaa päitä bussissa ja mätkiä vanhaa mummoa laukulla feissiin kun vi-tut-ti se armoton säätö ja perseily heti aamusta ihan käsittämättömän paljon. Miten vaikeeta muka on tajuta antaa se saatanan oikea rahasumma? MIKSI KOLMENKYMPIN OSTOKSET MAKSETAAN KOLIKOILLA? Täten annan luvan heittää mut katolta ennen ku muutun seniiliksi ja paskamaiseksi mummoksi, jos musta tulee ikinä sellanen hidas ja ärsyttävä rollaattorinjatke niin kellään ei oo kivaa...

Tää viikko (alku ainakin) on menny samanlaisissa fiiliksissä, jostain syystä kaikki on pasCaa enkä oikein edes tiiä että mistä tää johtuu. Viikonloppu vielä meni ihan kivasti, perjantaina ajoin Lappeenrantaan Suvin kanssa ja lauantaina juhlittiin Joolzin synttäreitä, iso tyttö jo :')<3

Jules otti meistä mallia kun puhallettiin ilmapalloja :)

Isoista tytöistä puheenollen... :D Kauhistelin tota kuvaa ku näytän ihan hiton läskiltä siinä, joku superdieetti olis varmaan paikallaan hehe.

Näin tolla reissulla myös elämäni ekan hirven! Se juoksi auton edestä tieltä ja jäi puskaan nököttämään, allekirjottanu sai niinkutsutun paskahalvauksen ja pikkusisko vaan kohautti olkiaan ja mutis että on niitä isompiakin nähty. Just. Ihan miten vaan... Lisäks todistelin mun kaupunkilaisuuden kun luettiin Julian kanssa eläinkirjaa ja opetin siinä, että tossa on lehmä, lehmä sanoo AMMUUU! Pitkien katseiden saattelemana katsoin kirjaa vielä uudestaan toisesta kulmasta ja totesin että juu, kyllä se sittenkin taitaa olla hevonen :D Mutta onhan ne nyt aika lähellä toisiaan, eikö?

Lauantaina lähin vielä illalla juhlimaan yhen kaverin synttäreitä, järkyttävän säädön jälkeen tapasinki ne Huumassa ja meillä oli ihan kivaa siihen asti että synttärisankari päätti informoida mua mun sinkkuuden syistä - mitä ilmeisimmin mä en koskaan saa miestä sen takia että oon "ihan vitun kyyninen kusipää paskalla asenteella varustettuna". No mutta kiitos :) Tän jälkeen tunnelma laski ku lehmän (vai onko se nyt hevosen...?) häntä ja päädyin taksijonoon vain huomatakseni, että jopa taksikuskin mielestä Espoo on parempi paikka kuin Vantaa. Kiitti infosta, mä en ookkaan tätä aikasemmin tajunnu, duh.

Koko viikon oon siis ollu väärällä jalalla liikenteessä, työt ärsyttää (kaikelle on näköjään eka kertansa), ihmiset ärsyttää, toi saatanan ainainen sade ja harmaus ärsyttää, raha-asiat ärsyttää. Kaikista eniten ärsyttää tiedostaa, että on äsyyntynyt ja kiukkunen toisille, mutta ei halua tehdä sille mitään. Jos viittisin ni huutaisin tälläkin hetkellä, että olkaa perkele hiljaa siellä käytävässä, mutta ymmärrettävistä syistä en sitä voi tehdä :D Mielikuvituksessani oon kyllä tän päivän aikana antanu kuulua jo monelle ihmiselle, alkaen siitä munapäämummosta Alepassa, päättyen niihin urpoihin joiden mielestä on kiva huutaa mulle puhelimessa. Tänään meen kaupan kautta kotiin, avaan tietokoneelta How I Met Your Motherin uuden jakson, sen jälkeen Gossip Girl ja The Vampire Diaries (mun uus pahe!) enkä liiku mihinkään ennen huomisaamua.


P.S. viis pistettä ja pusu sille joka tietää mistä leffasta otsikko on :D

4 kommenttia:

  1. ähhh, tuo otsikko kuulostaa niin hemmetin tutulta, oon satavarmana nähnyt ton leffan mutten nyt vaan muista! googlettaan... --->

    btw, en tiiä piristääkö yhtään, mutta oli huippua lukea taas sun juttuja muutaman päivän jälkeen, vaikka sisältö ei ehkä maailman positiivisimmasta päästä ollutkaan. toivottavasti loppuviikko hymyilee :)

    VastaaPoista
  2. Sanna: Löysitkö jo mistä leffasta oli kyse? Jos oot nähny sen niin mitä tykkäsit? :D

    Kiitos, tää päivä on ollu jo parempi ja teki mieli tiputtaa vaan sen samaisen mummon pää johon hermostuin eilenkin :) Miks siellä kaupassa pitää käydä _joka_ aamu tasan samaan aikaan ku mä haen eväät?!

    VastaaPoista
  3. Hmph, en ollutkaan nähny tota leffaa... mutta onko se katsomisen arvoinen? Mulla on täällä arkipäivisin noin kuus tuntia vapaa-aikaa, tänään oli jo kolmas päivä, kun kulutin kallista aikaani leffoihin :DD

    Tsemppiä ton mummon kans, ehkä sä voisit sähähtää sille huomenaamulla? :)

    VastaaPoista
  4. Joo kyllä se kannattaa katsoa jos huono päihteisiin liittyvä huumori iskee, muuten on kyllä yhtä tyhjän kanssa :D

    Mä toivon ettie mulla petä itsehillintä sen vanhan kävyn suhteen, en tiiä kehtaisinko enää näyttää naamaani tuolla kaupassa jos älähtäisin vanhalle mummolle että painu sinä vaikka vittuun mun raejuustojen tieltä :D

    VastaaPoista