10.9.2010

Friday night fever

PERJANTAI! Tuo päivistä hienoin, juoppohullujen sunnuntai ja lopun alku. Viikonlopun, nimittäin.

Tänä(kin) perjantaina suunnitelmissa on kiskoa korkkarit jalkaan ja tissimekko päälle (typerä Asos luulee että mun boobsit on kokoa hyttysenpurema ja nyt mekko kiristää rintamuksen lyttyyn ja ylös aiheuttaen mulle ilmiön nimeltä kainalotissit). Eipä siinä mitään, klubille sisään, lallaalaa... Mekko on siitä kätevä että noita helman laskoksia voi säädellä, eli mekosta saa mallin säädyllinen bilemekko tai slut alert. Tarviiko kertoa mihin kategoriaan mun tän iltanen säätö menee? ;)



Onneks parin siiderin jälkeen mun ongelmat kainalotissien suhteen on mennyttä ja osaan nauttia illasta missä vaatteissa vaan :) Sain jopa Tiinan lahjottua mukaan, viime kerrasta onki jo LAITTOMAN kauan aikaa! Suuntana Herkku, koska ollaan köyhiä ja säälitäviä - Tivolissa olis ollu sinkkubileet mutta tällä kertaa ilmanen sisäänpääsy ja inventaarioperjantain hinnat vie voiton.

Niin - samassa paketissa mekon kanssa tuli myös huppari ja pipo, laitan jossain vaiheessa kuvaa sitten :)

Ens viikolla onki sit taas kiirekiirekiire kun maanantaina alkaa syksyn AMK-haku (liiketalous ja johdon assistentti, ehkä myös joku muu), keskiviikkona on kampaaja (mitäköhän tällä kertaa tapahtuu...) ja perjantaina lähetään tyttöporukalla Julian 1v-synttäreille Lappeenrantaan. Tosi kivaa ajaa duunipäivän jälkeen hikiset kolme tuntia ja mun tuurilla vielä mökkiruuhkassa :( Toisaalta, toinen vaihtoehto olis lähteä lauantaina aamulla joskus kymmenen aikaan ja sekään ei sit ihan hirveesti houkuta, mieluummin ajan sieltä sitten poispäin lauantaina. Aikamoiset kriisit mulla näköjään :D

Nyt ei nappaa ollenkaan duunien hoitaminen, viikonloppuun jäljellä 2h 45min, korkin aukeemiseen jäljellä 5h, miks aika menee niin hitaasti sillon ku ei tarvis?! Ja miksi, oi MIKSI, aika kuluu niin nopeesti että mä oon kohta 20? Tää kahenkympin ahdistus nosti päätään kun tulin täysikäseks, nyt tuskailen asiaa joka päivä ja oikeesti, IHAN KAMALAA. Hyi.

Heippa tältä erää, mä lähen vielä hoitamaan tän viikon saavutuksen loppusuorille - oon pelannu Facebookissa Addicted to How I Met Your Mother -triviaa koko viikon ja mun pistemäärä tällä hetkellä on 35010 (jokaisesta oikeesta vastauksesta saa kymmenen pojoa) ja arvonimike greater demi-god. What up!

6 kommenttia:

  1. hyvä teksti :DDD hyvää viikonloppua ;)

    VastaaPoista
  2. Kuvaa tissimekosta päällä! :DD

    VastaaPoista
  3. Joo laitan tässä joku päivä kunhan vaan saan pikkusiskon kuvaamaan :)

    VastaaPoista
  4. Mullakin alkaa olla stressi noista 20v-syndeistä :D Lokakuun loppupuolella olis synttärit. Tuo luku 20 ei oikeastaan ahdista (VIELÄ :D) vaan lähinnä se että miten niitä kakskymppisiä juhlisi. En jaksa järkätä mitään bileitä kun asun vielä kotona ja aika korvessa, josta on pitkä matka baariin. Ja sitten stressaa että ketä sitä kutsuisi jnejne. En muutenkaan tykkää olla "huomion keskipisteenä". Synttärit on tiistaina joten kaippa sitä seuraavana vkl vaan lähden baariin tai jtn. Kauheet paineet kun kaverikin sanoi että "kerran sitä vaan 20 täytetään". Oletko itse suunnitellut jo jotain pippaloita omille kakskymppisille? :)

    VastaaPoista
  5. Mullakin lokakuun loppupuolella, 21. päivä :)

    En vielä kauheemmin mitään oo suunnitellu, jotain ideoita kyllä on mut kattoo nyt miten ne toteutuu. Luultavasti alotellaan meillä ja siirrytään baariin niinku aina ennenki, ja sit parhaimpien kavereiden kanssa ajateltiin käydä syömässä jossain vähän paremmassa paikassa jonain toisena päivänä :)

    VastaaPoista