28.9.2010

Palkitsemisen arvoista

Wenny infosi mua, että hänen blogissaan mua odottaa haaste, ja sieltä löytyi muutamista blogeista bongattu Beautiful Blogger -award! Kiitos :)

"ihanan aito ja avoin bloggaaja. rakastan sun persoonallisuutta ja oot todella nätskä !!"

Ihana piristysruiske, kiitos! Eli, nyt mun pitää kertoa seitsemän faktaa itsestäni ja sitten laittaa haaste eteenpäin seitsemälle muulle bloggaajalle. Harmi ettei mun hatarassa päässä pysy kaikkien kivojen blogien kirjottajat, mutta kiertopalkinto (hehe...) lähtee täältä ainakin Sannalle, Katalle, Nannalle ja Ritulle. Ja kaikille muille kauniille bloggaajille/lukijoille of course! :)



Faktat tiskiin siis!

1. Vihaan laskujen maksamista. Siis VIHAAN. Vaikka mulla olis niihin rahaa, niin venytän niitä aina niin pitkälle että kohta mulle ei varmaan myydä edes Electronilla mitään... Nojoo, vitsi vitsinä. Maksan ne kuitenkin, mutta vasta aikamoisen hampaidenkiristyksen jälkeen. Kaiken kukkuraks oon onneton säästämään rahaa.

2. Stressaan liikaa siitä, mitä musta ajatellaan. varsinkin siitä mitä pojat ajattelee musta. Joo. Vielä kakskymppisenä, vähän surullista... Mulla oli sellanen parin vuoden self confidence -boost, en tiiä mistä se tuli tai mihin se hävis mutta nyt alan olee samoissa kuopissa ku viis vuotta sitten. Säälittävää :D En suosittele kenellekään.

3. En tajua miten kukaan voi juoda viiniä siks että se olis hyvää. En kertakaikkiaan voi uskoa, että maku kehittyy aikuistuessa, mä luulen että tuun vielä joskus olemaan se neljäkymppinen joka tilaa kossukolan sitruunalohkolla.

4. Mulla on paha taipumus ihastua kaveripoikiin ja sormetkaan ei riitä laskemaan kuinka monta kaverisuhdetta oon ryssiny ainaki väliaikasesti tällä tavoin, kohta varmaan saan lisätä laskuihin yhen lisää... Tätäkään Anne-täti ei suosittele. 

5. Armageddon (se leffa missä on komeita miehiä ja Liv Tyler) saa mut itkemään noin 18min filmin alusta ja kyyneleet kestää lopputeksteihin asti. Vähintään. Joskus 14-15 vuotiaana vietin yhden kokonaisen yön kattomalla sitä repeatilla, seuraavana päivänä silmiin sattu hieman :D

6. Puhelimella soittaminen tuntemattomalle on ylitsepääsemättömän vaikeaa, mutta vastaaminen ja sen jälkeinen keskustelu sujuu hienosti. WTF?

7. Mun salainen pahe on Youtube, varsinkin Lacigreenin, Pixiwoon ja Michelle Phanin videot. Shame on me.

4 kommenttia:

  1. JEEE! Arvaa mitkä tuuletukset vetäsin ku huomasin et sain ensimmäsien haasteeni neverever!! Kiitos nääääääääääääin paljosti<3

    Ja toi 3, mä oon tiedätsä oikeesti harjotellu sitä viinin makuun totuttelemista, mutta voi helvata kun se on niin pahaa! Mä en voi oikeesti uskoa, et kukaan tykkäis siitä :D

    VastaaPoista
  2. WOU kiitti haasteesta!! Pitää alkaa harkita, mitkä luurangot sitä ottais kaapista esille.. (;

    VastaaPoista
  3. Tallennan ton numero kolmosen ja katotaan sitten vähintään viiden vuoden päästä mitä mieltä oot viinistä ;) Se vaan oikeesti on niin että viini on hyvää. Riippuu toki viinistä. Ei mulle mikään kuiva mene. Vähintään viiden vuoden päästä kuule yökkäät kaikille drinkeille ;)
    Näin on. :D

    VastaaPoista
  4. Tuli tosta kolmosesta mieleen että ootko ikinä maistanu Blue Nun valkoviiniä? :D se on ainut viini joka mun + monen kaverin mielestä on oikeesti hyvää.

    VastaaPoista