6.9.2010

i ♥ it

The hair you would die for?



Your dream place to live?


Clothes you would like to wear?



The way you would like to spend most of your days?



Things you would like to have?



Person you would love to look like?

   
   Kuvat: we ♥ it

Olipas kyllä kerrankin oikeesti haastetta haasteessa, räpelsin tätä monena päivänä ja tuskailin kun en löytänyt sopivia kuvia kuvaamaan mun ajatuksia :D Pää lähenty hajoomispistettä joten tyydyin sit sellasiin kuviin jotka oli edes vähän sitä jotain mun etsimää.

Myöhemmin tulee juttua loppuviikonlopusta, truth be told oon yllättyny että selvisin maanantaihin asti... Onneks ens viikonloppuun on vielä aikaa, ne ei nimittäin näytä olevan mun kavereita. Viikonloput siis.

2 kommenttia:

  1. No mutta sähän näytät aivan lily allenilta! TWINS?

    VastaaPoista
  2. Sillä on jotenkin sirommat kasvojenpiirteet ja söpö nenä ja isommat silmät, yes please :D Yhdennäköisyys ei mun mielestä oo enää niin huomattava mitä se oli reilu vuosi sitten kun tuikituntemattomat ihmiset tuli baarissa ihmettelemään, että ETHÄN SÄ OO MUUTEN SE :DD

    VastaaPoista