14.9.2010

Decisions, decisions...

Eilen alkoi AMK-haku ja niinku ootte ehkä huomanneetkin, tein taas mulle ominaisia äkkipäätöksiä ja hakea pamautin muutamaan kouluun :)

Neljänneksi toiveeksi pääsi restonomin koulutus, kolmanneksi ja tokaksi tradenomi (liiketalouden ko ja johdon assistenttityön ko) ja ykköseksi hyvin yllättävä, mutta erittäin mielenkiintoisen oloinen koulutusohjelma sosiaali- ja terveysalalta, nimittäin bioanalytiikka. Luin siitä muutaman artikkelin ja oon ihan intoa täynnä, harmi että aloituspaikkoja on vain 28 ja mun mahollisuudet päästä sisään on aika laihat. Yrittänyttä ei laiteta, tai niinku joskus siiderihuuruissa keksittiin, yrittänyttä ei laiteta, yrittänyttä pannaan :D Hyi miten likaset mielet meillä... Pitäis varmaan merkitä tää blogi lasten silmille sopimattomaks. Enihuu, bioanalytiikka kuulostaa kiintoisalta ja toivon, että ainakin pääsykoekirjan lukemalla oppis jotain jännää vaikkei sit sisään pääsiskään :)

Käväsin eilen Sellossa juhlimassa mun ahkeraa toimintaa haun parissa (kyllä, se hoidettiin netissä, ja kyllä, siihen meni ainakin 10 minuuttia :D) ja hemmottelin itteäni uudella raitapaidalla ja kahdella hömppäkirjalla.


 

Jenny Downhamin kirjaa (kuva) alottelin tänään aamulla bussissa ja lopettelin about puol tuntia sitten, aika koukuttava ja helppolukuinen kirja moneen muuhun verrattuna :)  Weisbergerin kirjan nappasin mukaan vaan siks, että kansi oli söpö (kuva) ja tykkäsin kirjailija edellisistä tuotoksista (Paholainen pukeutuu Pradaan ja Haluan Harry Winstonin). Nää oli ihan oikeutettuja ostoksia, koska mun hömppäkirjavarasto alkaa uhkaavasti ehtyä, kirjat vaan katoaa johonkin ja oon ihan hätää kärsimässä :D Siinä missä joku kerää klassikkokokoelmaa, mä säästän mielelläni kaikki koirankorville luetut pokkarit joista tulee mieleen kuumat kesäpäivät ja auringossa maatut tunnit :)

Huomenna sit ohjelmassa toi toinen kirja ja duunin jälkeen kampaaja! Eikä mitään hajua mitä meinaan tehä, ehkä vaan istun penkkiin ja sanon että pituudesta ei viittä senttiä enempää saa lähteä ja annan vapaat kädet kaiken muun suhteen :D

1 kommentti:

  1. onnea hakuun :) itsekin olen tuota bioanalytiikka tsuumaillut, kuten sanoit, kuulostaa mielenkiintoiselta!

    VastaaPoista