19.6.2010

Grattis!

Oon viettäny koko päivän häähumussa, mut kutsuttiin tohon kilometrin päähän mun tädin luo hääkatsomoon, syötiin hyvää ruokaa ja katottiin koko häät alusta viimesille minuuteille asti. Katkerana sinkkunaisena tietysti melkein väänsin itkua kun Vickan ja Daniel näytti niin ällöttävän onnellisilta, mutta eiköhän munkin vuoro joskus vielä tule. Ja sulhasena tietysti Carl Philip josta joudun vissiin vähän kilpailemaan, mut mä kyllä NIIN vien sen! Sori Nanna :)

Ihan missä tahansa suurissa hienoissa tapahtumissa parasta antia on tietysti pukujen arvostelu. Tällä kertaa voiton vei kyllä ihan ansaitusti ensinnäkin itse juhlakalu eli Victoria upeessa, modernissa ja yksinkertaisessa hääpuvussaan. Tähän tyyliin haluisin itsekin sitten joskus pukeutua omissa häissä!


Toinen upea puku mun makuun oli Tanskan prinsessa Marylla, josta nyt en tähän hätään löytäny isompaa ja parempaa kuvaa :(


Onnistuneet puvut oli myö Maddella ja Silvialla, suostuiskohan prinsessa lainaamaan sen pukua sinne RUK-partyihin? Ehkä jos pyydän tosi kauniisti...

Asiasta kolmanteen, olin muuten vähän pettyny ku Andrea Casiraghi ei ilmestyny paikalle :( Sehän on mun sulhasehdokas numero kaks ja oisin halunnu tehä vähän live-vertailua sen ja Carl Philipin välillä.

Nyt lähen kuitenki vielä fiilistelemään häitä, kymmeneltä alkaa taas lähetys ja pakko vähän tehä muita hommia ennen sitä ettei mee koko päivä ihan pipariks :)

1 kommentti:

  1. Sori nyt vaan, mutta MÄ päätin myös tänään että Carl Philip ois just jees sulhasehdokas...joten yksi lisäkilpailija ilmoittautuu! Okeii, mmitä? :DD Lähen nukkumaan.

    VastaaPoista