11.6.2010

Loma-arkea

Hola chicas! (Heippa vaan pojillekin ;))

Täällä ollaan, hengissä edelleen. Barely. Viimesen viikon oon nimittäin tehny kurjaa kuolemaa jonka aiheuttaa TYLSYYS. En ois uskonu, että tuun sanomaan tällästä mutta lomailu ei sovi mulle. Ei ollenkaan. Varsinkaan, kun pahimmassa tapauksessa tää voi jatkua ens kesään asti :( Toisinsanoen mulla ei siis oo ens vuodeks opiskelupaikkaa ja niistä noin miljoonasta mun hakemasta duunista ei oo kuulunu YHTÄÄN MITÄÄN. Pitää vissiin vaan jatkaa ja lopettaa tää masistelu :D En oo ollu yhtään kesää ilman duunia/jotain muuta aikaavievää tekemistä seiskaluokan jälkeen ja lievästi sanottuna kyrsii tää toimettomuus, laahustan kaupungilla päivät pitkät ja yritän keksiä jotain kehittävää tekemistä. Tällä viikolla mulla on kyllä ollu pari kehittävää päivää, pakko sanoa! Oon ainaki shoppaillu, käyny leffassa ja ottanu pienimuotosen, sivistyneen keskiviikkokännin.

Tiistaina käytiin Tiinan kanssa kattomassa Sinkkuelämää 2. Mun mielestä se oli hyvä, vaikka mediassa se onki lytätty maanrakoon ja kaikki kaveritkaan ei oo siitä tykänny. Perus hyväfiilis-leffa höystettynä sillä tavallisella, elli Carrie+Big -draamalla ja iiiiiihanilla vaatteilla!


Haha :D Asujen parhaimmistoa... Not. Kuva täältä!

Ennen leffaa käytiin Kampissa lounaalla, syötiin intialaisessa buffetissa ja oli ihan hiton hyvää! En oo ihan varma kyllä siitä mitä oikeen söin, mut hyvää oli ja varsinki mangolassi oli namia<3 Kasvisruokaa tais mennä enimmäkseen, oli siellä kanaakin kyllä. Paikan nimi tais olla Maharaja ja lounasbuffet makso 8,70€ tms. eli ei paha ollenkaan! Suosittelen :)

Leffan jälkeen haahuiltiin vielä tovi kaupungilla jaeksyttiin Aleksanterinkadun Vilan Love Boat -tapahtumaan, siellä oli kaikkia kivoja alennuksia erityisesti seilorihenkisistä vaatteista ja ostinki pari kivaa raitapaitaa joista toinen näkyy vielä myöhemmin tässä postauksessa. Pakko sanoa vielä, et aivan täydellisen UPEETA palvelua tuolla Vilassa aina, mut tiistaina ihan erityisesti! Mun myyjä oli niiiiiiiin ilonen ja ihanan pirtee, että jäätiin Tiinan kanssa ihan hämmentävän hyvälle tuulelle :) Vilasta suunnattiin vielä Lasipalatsin terassille karpalolonkeroille ja voivoivoi ku siellä oli kuuma tarjoilijapoika. Aah<3

Keskiviikkona ei tapahtunu päivällä mitään sen merkittävämpää, mutta illalla sain kutsun Alepubiin ja kyllähän mulle aina baari-ilta kelpaa! Pikasuihkun ja laittautumisen jälkeen suuntasin siis yhen vanhan koulukaverin kanssa "parille" Aleen ja ilta päätty neljä tuntia myöhemmin kaheksan siiderin ja varmaan seittämän valkovenäläisen jälkeen. Turha varmaan täsmentää mun kondista siinä vaiheessa, onneks mulla oli reilu kaveri joka tarjos KOKO illan (!!!) ja vielä reilumpi Tilli joka heitti mut himaan nukkumaan<3 Oli hauska ilta, mutta samalla niin perussuomalaista murheiden hukuttamista että vähän nolottaa kyllä... :D

Torstaina kävästiin taas vaihteeks lounaalla Tiinan kanssa, tällä kertaa Sellossa aasialaisessa buffetissa. (Tän kesän jälkeen tuun olemaan entistä läskimpi jos jatkan tätä tahtia :D) Shoppailtiin vähän kauneudenhoitojutskia ja päädyttiin vielä illaks rantsuun vähän lämmittelemään.


Sini-valkoraidallinen on siis se tunika Vilasta, tuunasin sitä vähän kireemmäks helmasta ja oon horoillu pari päivää se päällä ilma leggingsejä tai shortseja :D varmasti joku tukehtuu nyt kahveihinsa siellä, mutta mulla on kivaa se päällä ja sen sai tosi kivasti puettua juhlavammaks mut ei kuitenkaan liian bilemäiseks kun lisäs vaan korkkarit ja kivan huivin. Just sopiva attire siis esimerkiks sinne surullisenkuuluisaan Aleen tai vaikka Herkkuun!

Tänään kävin sit vaan lounastamassa mamitsun kanssa ja muuten oon vaan homehtunu himassa. Plaa. Kaipaan töihin, kaipaan ihan mitä vaan tekemistä ettie tarvis vaan olla ja odottaa että kaverit pääsee duunista ja voi kehitellä jotain. Toisin ku jotkut luulee, niin pakkolomailu EI OLE HAUSKAA :D

Nyt lähen vielä kattomaan leffaa, buona notte a tutti<3 (Tiina, meniks ees vähän oikein? :D)

2 kommenttia:

  1. No hei nauti lomasta ja siitä ettei -tarvii- tehä mitään :) Ite oon töissä koko kesän ja mietin että hitto enhän mä ehi rannalle loikoilemaan yhtään tms. :D Eli se on aina varmaan niin että kaipaa sitä mitä ei saa :D Pointtina ehkä se että hetkestä pitää nauttia :D

    Tää on kans ihan kiva blogi, aina sillontällön satun tulla kattomaan onko päivityksiä ja hei, nythän sulla on sitten aikaa enemmän blogille ;)

    VastaaPoista
  2. Voi mä tiedän ton miten ahdistavaa pakkolomailu on. Turhauduin ihan hirveesti sillon kun kirjotukset oli ohi ja kurssit suoritettu. Onneks pääsin huhtikuun lopussa töihin ja työrupeama yltää heinäkuuhun. Välillä mä kyllä kyrsiinnyn ja kiroan sitä, että hitto ku ei ehdi/jaksa töiltään kunnolla kesää viettamään, mutta parempi tää on ku toi pakkolomailu.

    Yritä hei viedä avoin työhakemus ja CV erinäisiin kauppoihin ihan vaan käydessäs ruokaostoksilla ja vaatekaupoissa. Mun kamu sai muutamanki työhaastattelun tolla tavalla, eikä sillä ollu ees aiempaa työkokemusta.
    Tsemppii ihan hirveesti töiden hakuun! Niin ja nauti vähäse munki puolesta siitä, että saa nukkua pitkään.

    VastaaPoista