29.6.2010

Jussi ja pari muuta

Heipähei taas kerran, viikko hurahtanu jälleen kerran järjetöntä vauhtia ohi ja mulla jostain syytä on ollu jopa tekemistä eli en oo ehtiny keskittyy mihinkään mukamas :D

Kävin tosiaan sillon viime viikon tiistaina kampaajalla ja edelleenkin vähän vihaan näitä hiuksia :/ En yhtä paljon ku aikasemmin, mutta vähän silti... Nyt varmaan pystyn jo julkasemaan kuvankin ilman itkun tuherrusta :D Naamaa ei paljoa näy, mutta hiusten malli kyllä ja se saa nyt luvan olla pääosassa tässä kuvassa!


No okei, ei se tässäkään kauheen hyvin näy, mutta pituudesta saa jotain käsitystä! En oo vielä oikeen kerenny ottamaan mitään kauheen edustavaa ja "virallista" kuvaa uudesta letistä joten näillä mennään. On niistä kyllä yks videokin mutta ihan yleisen hyvän maun takia saatan jättää sen mun arkiston kätköihin :D Multa pitäis kieltää kamerat baari-iltoina...

Juhannus meni ihan mukavasti syödessä ja limua juodessa, lähin lauantaina aamulla Lappeenrantaan autolla joten perjantaina oli pakko pitää limulinjaa. Kävin siis tädillä syömässä superrrrrrhyvää ruokaa ja join yhen mansikkamargaritan, oi nam<3 Sit lähinki villeille jatkoille mun RUK-parin luo, sinne tuli pari muutakin kaveria ja Tiina. Opeteltiin binäärilaskentaa (villi juhannus selvästi) ja puhuttiin kurssijuhlasta joka on siis LAUANTAINA! Illemmalla käytiin vielä Tillin kanssa kahvilla ABC:llä ja heitin sitten rakkaan vaimoni Lintuvaaraan juhannusjuhliin parille sivistyneelle drinkille, itse en ollu paikalla mutta kuvista päätellen pari sivistynyttä vaihtu johonki ihan muuhun ;)

Lauantaina heräsin ihan täydellisen epäinhimilliseen aikaan seiskalta ja lähettiin pikkusiskon kanssa ajamaan mun kummitädin luo Lappeenranta cityyyyyyyn. Oli ihan kiva ajomatka, hyvä sää ja liikennettä ei lähes ollenkaan, ainoo mikä vähän häiritsi oli valvontakamerat kouvolan ja Lappeenrannan välillä, niitä on ihan _helvetisti_ ja rajotukset vaihtelee koko ajan 60-100 väliä, piti olla tosi tarkkana. Onneks ei tullu sakkoja ja päästiin perille ehjinä moikkaamaan Jullero-Pullero-Joolz-Jules-Julkapulskaa a.k.a Juliaa eli mun täydellisen kaunista serkkutyttöä:



Iiiiik<3 Miten joku voikaan olla noin SÖPÖ? En tiiä, mullekin saa toki kertoa sen salaisuuden... Jools on oppinu vähän ilmasemaan mielipiteitään jos harmittaa, parka jäi ilman jätskiä eikä ollu yhtään kivaa kenelläkään sen jälkeen! :D

Takastulomatkalla meinasin nukahtaa rattiin ku matkaseura simahti, aika karua havahtua siinä about viiskyt kilsaa Lappeenrannasta kotiinpäin ettei muista mitään siitä ajomatkan alkupätkästä, hui. Taas päästiin kuitenki kotiin ja nukkumaan, mulla meni siis koko juhannus yhellä mansikkamargaritalla!

Eilen käytiin "juhlimassa" Tiinan läksiäisiä (se horo jättää mut yksin ja lähti tänän aamulla Tanskaan :((( ei se mitään beibi, rakastan sua silti) sushilla ja kahvilla.


Tän jälkeen juostiin vielä ympäri pääkaupunkiseutua kokeilemassa kaikkia mahollisia mekkoja mulle sinne kurssijuhlaan, kaikki oli liian pieniä (tää niiiiiin motivoi mua mun kesäkuntoprojektin suhteen) ja multa meinas toivo loppua. Onneks kuitenki tänään sit äiti oli ihana ja osti mulle iltapuvun, en jaksa nyt kuvata sitä ku vähän laiskottaa mutta lupaan laittaa miljoona kuvaa sit sieltä itse tapahtumasta!

Eilen illalla sit lähin vielä kaverille kuskiks Aleen, se halus hukuttaa murheita ja onnistuki siinä oikein hyvin, niin hyvin että jouduin lähestulkoon kantamaan tän 85-kilosen mua 20cm pidemmän jätkän kotiovelle asti :D Hienoa. (Millanen olo muuten, tykkäskö äiti ku soitit ovikelloa? ;))

Tein myöskin tärkeetä empiiristä tutkimusta: mulla ei ollu meikkiä oikeestaan yhtään ja päällä aika karseet vaatteet ja mitä kävikään: sain enemmän miespuolista seuraa ku varmaan koko alkuvuonna yhteensä. Ihmettelin tätä mamitsulle ja se väitti että oon liian pelottavan ja jäisen näkönen ihan tällättynä ja hienosti meikattuna. Mitä hittoa. Kaikki nää vuodet oon panostanu ja sit mulle selvii ettei kannata, yhyy.

Loppuun vosin vielä vähän itkeä sitä että oon mun tyttöpuolisesta kaveriporukasta ainoo sinkku tällä hetkellä, enkä edes yhtään liiottele, jokaisella mun kaverilla on poikaystävä. Tiinakin alotti seurustelemaan, saa onnitella :D<3 Miks tuntuu että sinkkuus on jees niin kauan kun on sinkkukavereita, sen jälkeen se on sieltä ja syvältä?

EPISTÄ.

2 kommenttia:

  1. ai vitsi mä niin tykkään lukea sun postauksia, ne on niin pitkiä ja niissä on niin paljon juttuja, just love it! =)

    yeah, yhtä villi juhannus siis kun mulla, mutta toi sun serkku prinsessa on adorable <3 ja uus tukka tosi kivan näkönen joten dount vori ät ool =) sopii hyvin sun kasvoihin (siis sen verran mitä noista kuvista nyt näen...)
    Alko tekeen ihan järkysti mieli mansikkamargaritaa, se on ihan järkuttävän hyvää!

    niin ja muista pyshtyä välillä vaikka limulle jos ei meinaa jaksaa ajaa, mun kaveri just joku aika sit heräs siihen kun ajo sataa ulos tieltä.....onneks ei käyny tytölle mitää mut auto...noh voit vaan arvata?

    ihania kesäisiä päiviä <3

    VastaaPoista
  2. Noi hiuksethan on hyvät, ei enää yhtään tippaa linssiin niiden takia! :D Ja kaveriporukan ainoona sinkkuna selviää ihan hyvin kun ei vaan stressaa siitä tai edes ajattele asiaa. Mäkin taisin viimeset kaks vuotta viime kesään asti olla ainoo sinkku mutta ei mitään valittamista, sopi mulle loistavasti! Tosin sillä hetkellä pisti miettimään kun pikkusiskokin kysyi, että "mikä sussa Ritu on niin sietämätöntä ettei kukaan kattele sua kauaa?"... :DD

    VastaaPoista