18.6.2010

Jäätymys Maximus

Heippa!

Tää viikko on taas menny ihan hujauksessa ohi, toisaalta hyvä et aika kuluu koska mulla on edelleen tylsää (:D), toisaalta vähän kauhistuttaa ku RUK-bileet lähenee ja meitsi täällä saamattomana vaan kirjottelee blogia. No, mitä me pienistä kun ei pienetkään meistä! Terveisiä vaan sille yläasteen punatukkaselle liikkamaikalle jonka mä vieläki elävästi muistan viljelemässä tota sanontaa. "Siellä sataa vettä vaakasuoraan, onko pakko luistella?" tai "mulla on nilkka murtunu, täytyykö silti pelata tennistä?" ja vastaus oli ihan takuulla "Mitä me pienistä kun ei pienetkään meistä!" vaihtoehtosesti myös "Tytöt heeeeeeeei, eihän meitä sokerista oo tehty! Ylös, ulos ja kentälle!" Traumoja...

Se niistä mukavista muisteloista, keskiviikkona oli jälleen kerran aika kääntää askel kohti Helsinkiä Tiinan kanssa, päivällä käytiin shoppailemassa, syömässä ja turisteilemassa.


Så där, vähän kulttuuria ja henkevyyttä tähänki päivään! Kävästiin pikasesti Tuomikirkossa sytyttämässä kynttilät, satuttiin nimittäin olemaan huudeilla ja kynttilät on ainoo kiva asia kirkoissa, toivoopi pakana-pyromaani. Kuulun siis vielä kirkkoon, mutta puhtaasti käytännöllisistä ja vähän itsekkäistä syistä; haluun joskus kirkkohäät ja haluun myöskin että mun tulevat mahdolliset lapset kastetaan kristinuskoon ja ne saa myöhemmin päättää sitten että uskooko vai ei. Mulle oli itelle rippikouluun asti vähän hakusessa noi jutut, mutta sit riparin jälkeen musta tuli enemmän tai vähemmän ateisti, hyvinä päivänä taivun ehkä enemmän agnostiseen ateismiin päin. Enivei, haluun että mun kullannuput oppii käyttämään omaa päätään ja löytää hyvän tavan elää, oli se sitten uskossa tai ei.

Mitenköhän mulla tänään lähtee vähän sivuraiteille nää jutut? :D

Keskiviikkona illalla hylkäsin lopullisesti kaiken uskon mikä mulla oli jäljellä ja toikkaroin Tillin kanssa Aleen. Kyllä. Jälleen. Noloa? Jep. Poke ei meinannu päästää mua sisään ja väitti että mun ajokortti ei oo mun, kysy sit vielä et millon oon saanu kortin ja kun kerroin sille niin hänen mielestään oli epäilyttävää ja väärin että mä muistin tarkan päivän. OK.

Kuitenki, siellä kävi tosi hassu juttu ja vaikka se selviski jo seuraavana päivänä niin häiritsi silti :D Istuin siinä yhen pojan kanssa juttelemassa, kun multa tultiin kysymään, että oonko Anne *sukunimi*? Vastasin tietysti, että oon ja tää poika heitti että "sul on ihan VITUN hyvä blogi, ei mulla muuta!" ja lähti pois. Tässä vaiheessa tuli täysjäätyminen ja jumitin aika pahasti pari minuuttia kunnes mun seuralainen kysäs että oonko kondiksessa vai tarviinko valkotakkisia, hehheh... Olin ihan puulla päähän lyöty ennen ku sit selvis et kyseessä on joku mun kavereiden kaveri joka oli tyttöystävänsä kautta päätyny tänne käväsee. Terveisiä vaan, ja kiitos :D

Tänään oli sit vuorossa jäätyminen numero 2, sain nimittäin eilen kutsun työhaastatteluun Eilakaislalle ja olin sekä hyvin väsyny että erittäin jännittyny siellä haastattelussa. Hyvin se kuitenkin meni, ja mulle ehdotettiinkin elokuun alusta alkavaks yhtä hommaa. Nyt vaan peukut pystyyn että asiakasyritys valkkaa mut! :)

Huh. Pääsin vasta äsken kotiin ja ehin jo pestä jääkaapin, kohta lähen käväsee ruokakaupassa ja sit onki loppuilta vapaata :) Vähän himottais lähteä viihteelle, mutta eiköhän tällä viikolla oo juhlittu jo tarpeeks...

3 kommenttia:

  1. Hahahahahaha hajos kyllä niin pahasti tolle "sul on VITUN hyvä blogi"-jutulle :D Oikein pystyin kuvittelemaan ton tilanteen :D Peukut pystyyn työpaikalle! Mä oon se joka kyseli niistä Makuuni hommista sulta aikasemmin ja ei nyt oikee itellä napannu :/ Olin haastattelussa ja pomo oli erittäin vaikuttunut, mutta sanoi ettei kesäkuussa ketään tarvitse töihin, että pärjäävät ilman. Sanoi että "palataan heinäkuussa". Nyt kun soitin uudestaan vastaus oli "ei me tarvita heinäkuussakaan ketään, katotaan syksyllä". Niiin mun tuuria.. Tekisi itsekkin mieli lähteä viihteelle tänään pitkästä aikaa.. Vaihtoehtona olis leffailu yhden pojan luona. Vaikee valinta :D

    VastaaPoista
  2. Hah munkin ala-asteen liikkamaikka hoki aina tota "eihän meitä sokerista oo tehty", ärsytti niin paljo :D

    VastaaPoista
  3. Ano: Sinnikkäästi vaan jatkat yrittämistä, syksyllä väki vähenee kun koulu alkaa viemään enemmän aikaa. Soitat vaikka heinäkuun puolella uudelleen niin pysyt ainakin myymäläpäällikön mielessä! :) Ja ite ehdotan leffailuu, paitsi et oon ehkä vähän jäävi sanomaan tähän mitään ku alkaa olee sellanen halipula et vien kohta kavereiden paikat niiden poikkisten kainalossa :(

    Inka: Älä vaan! Ja piti vielä sit olla ärsyttävän pirtee ja hymyillä koko ajan... Ärsytti jo pikkuteininä, nykyään vielä enemmän :D

    VastaaPoista