21.6.2010

Parempi myöhään kun ei milloinkaan!

Joo, tajusin tosiaan tossa reilu viikko takaperin miten loistavia biisejä futiksen MM-kisoja varten on tehty. Laahaan näiden oivallusten kanssa vähän jälkijunassa, siitäkin huolimatta linkkaan parhaimmat nyt tähän!

Yllättäen ykkössuosikki on Shakiran Wakawakaeeehhheeehheee eli Waka Waka (This Time For Africa):



Toinen suosikki on Pepsi-mainoksen musa eli Akonin Oh Africa:



Noi taustaan maalatut ihmiset on niiiiin parhautta! Ekaks en huomannu ollenkaan ja sain melkein halvauksen kun tajusin että seinät liikkuu :D

Samaan syssyyn (MIKSI oi MIKSI toi sanonta on tarttunut muhun? Mikä syssy edes on?) voisin esitellä muutaman muunkin tän hetkistä suosikkibiisiä. Välillä tuntuu että musamaku menee vaan teinimpään suuntaan mitä vanhemmaks tuun :(

Stromaen Alors On Danse on soitettu puhki autossa, harmi ett mun bassot on paskat isolla peellä enkä voi fiilailla tätä KUNNOLLA!



Mä vannoin kautta kiven ja kannon, etten koskaan kuuntelis tätä biisiä tarkotuksella. Toisin kävi, Spotify huutaa hallelujaa kun popitan tätä päivästä toiseen. Ladies and gentlemen, Kymppilinjan ja Mariskan Minä.



Vikana sit aitoo ysäripoppii ja ihana hyväfiilis-biisi joka sopii aurinkoisiin kesäpäiviin ku päärynäsidukka Annen ja Tiinan kouraan! Hanson - MMMBop:



Tällästä tänään! Huomenna meen ekaa kertaa melkein kahteen vuoteen kampaajalle, mua vähän pelottaa mitä ne sanoo kun oon vähän rääkänny mun hiuksia, blondannu kahteen kertaan, repiny omin pikku kätösin pidennyksiä irti ja vaikka mitä muuta. Olin ihan varma et nyt haluun kasvattaa pitkän letin, mutta ihastuin aika täysillä pariin sellaseen sleekimpään ja kuitenkin tosi rennon näköseen kampaukseen, eli lähen varmaan johonkin tälläselle linjalle:



Pituus vois olla jotain näiden välimaastosta, en kyllä tiiä miten tollasista saa mitään kampausta aikaseks sitä RUKia ajatellen mut mietitään sitä sitte :D Ihan noin lyhyt malli mulle ei varmaan sovi mikä Parisilla on, koska naama on hiiiiieman levähtäny siitä edellisestä kerrasta ku mulla oli tollanen lyhyt polkka. Kyselen siltä kampaajalta sitten, kasvaahan ne hiukset aina takas ja thank god pidennykset on keksitty... :) Siispä huomisiin, laitan sit heti tuoreeltaan kuvia tänne et millaset tuli!

Niin ja hei, mitä mieltä TE ootte?! :)


Kuvat täältä ja täältä.

2 kommenttia:

  1. Hahaa mäki oon useempaan otteeseen tsekkaillu just tota Nicolen leikkausta, mutta mulla on niiiiin ohkanen tukka, ettei näyttäis läheskään tolta. Suosittelen tota myös sulle, koska toi on ihana ja siinä on jotain särmää ;)

    VastaaPoista
  2. Haha, samoja biisejä oon yrittäny popittaa tyhmän pakun surkeilla kaiuttimilla... Ja nimenomaan toi Alors On Dance oli sellanen mikä jotenkin tosi hämärästi alko kuulostamaan hyvältä. Joo, ei oo mitään toivoa säilyttää minkäänlaisia uskottavuuden rippeitä kun näitä kuuntelee :DD

    Mut kokeile leikata tollasiks, oon varma että ne sopis sulle!

    VastaaPoista